hässelby-stilen

Vinst idag i SM-kvartsfinalen mot Hässelby, som ligger 2a i division 1, med 3-2. Riktigt jävla grymt! Syrran gjorde dessutom första målet, STOLT! Blir troligtvis elitserielaget Täby i semifinalen, ska bli riktigt kul att se hur våra tjejer står upp mot dom.

Skrev även tenta idag - åldrande och klinisk farmakologi. Den kändes helt okej, klarat den tror jag iallafall att jag har. Det enda frågan som jag inte kunde var vad nån jäkla skala som jag aldrig har hört förut stod för. Kan inte komma på vad den hette nu heller, men återkommer utifall jag kommer på det.

Imorgon är det akutseminarium innan lunch med Atiql(!!) och sedan frivillig träning inför OSCE (som jag kan skriva mer om sen) på KTC. Jag måste pröva rektoskopi igen, något som vi gjort en gång och som vi förväntas kunna där. Ska nog även ta några venösa blodprover, var ett tag sen! Sen på fredag börjar hudkursen som är vår näst sista kurs (eller kanske sista??) på internmedicin. Vi har bara SVK kvar sen, som jag inte vet om den tillhör internmedicinen egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0