ebba

Igår fyllde jag år - 23 bast blir den här gamle räven. På morgonen blev jag uppvaktad av familjen, vi brukar alltid köra frukost på sängen inkl presenter till den som fyller år - tradition typ. Fick även den traditionsenliga "lappen" som jag har skrivit om förut. Trots att man numera är 23 år är det fan lika roligt som när man var yngre. Det har dock utvecklats från att vara rim som typ;

"Här fanns verkligen nada, spring och titta där du brukar bubbel-bada!".

till mer renodlade frågor, som en som jag fick igår (som pappa hade skrivit) som löd:

"Vart hade Ebba Grön sin första spelning?"

Svaret är ju självklart Oasen i Rågsved!

Vid ett drog jag till gymmet och körde ett födelsedagspass. Armar som sig bör på söndagar. Det blev ett bra pass, och kombinationen pump och deff gjorde att armarna såg riktigt bra ut i spegeln när jag körde. Pra schit!
Blev även 30 mins på cykeln, innan jag drog hem och hann se dom sista 10 minuterna mellan AIK - Mjällby. Sedan blev det snabbt in i duschen och ner till stationen för att dra till Häggvik. Vi skulle träffa Thomas brorsa, som varit i LA typ 20 gånger eller nåt sånt, för att få lite tips och råd om vad man ska göra där. Blev en bra kväll med många bra tips och rekommendationer. Var hemma vid 10, drog ut och gick i en timme och somnade sedan framför Fotbollskanalen Europa!

Idag är det plugg, plugg, plugg som gäller. Och gym då förstås. Bjuds på ben kl 19.00 på Flex gym. Tunga benpressar väntar. Go hard or go home!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0