världens bästa pappa


Läser en tråd på ett internetforum om vad man vill få gjort innan man dör och funderar på alla ställen man vill resa till, allt man vill uppleva och göra, jobbet man vill ha och att bli bra på etc. En kille summerar dock något av det viktigaste på ett bra sätt, som jag faktiskt inte kunde sagt bättre själv och som jag håller med om till 110%


"Att en dag förtjäna varenda ord på den framtida kaffemuggen som säger "världens bästa pappa" och vara allt för min framtida fru."




Kommentarer
Postat av: Helen

Haha! Ja cross är sjukt jobbigt men som sagt, inte så mycket kvar av sässongen nu och så börjar det bli för mörkt för att köra på kvällar och då blir det inte så mycket när bara helgern återstår. Men alltså, jag tränade kettlebell i torsdags och jag känner fortfarande VARJE steg jag tar i träningsverken. 4 dagar! Kanske va dags att ta tag i träningen ;)

Håller med citatet! Finns mycket man önskar ha i framtiden men inget av det har betydelse om man inte har en familj att dela det med

2012-10-01 @ 18:59:42
URL: http://hellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0