op

Idag hade vi en introduktion hela dagen, med ett urologiseminarium 8.30 - 15.30. Började 8.00 med röntgenrond, sen har vi in princip suttit och gått igenom urologi hela dagen. Mycket, mycket lärorikt, och ett jäkligt bra upplägg då det är lätt att man kastas in i kliniken utan att egentligen kunna så mycket annars.
Tiden efter skolan till nu har jag spenderat genom att köra ett kortare benpass och renskrivig mina anteckningar från seminariet.
 
Imorgon ska jag vara på operation hela dagen - PSYCHED! Hoppas det blir bra, har höga förväntningar. Vore coolt man kan kunde få sätta någon sutur eller på annat sätt assistera.
Nåja, nu ska jag ev läsa lite innan jag sluter mina blå så jag är utvilad imorgon. Operationerna börjar 8.30 sharp, och då ska vi vara ombytta, färdigtvättade och instruerade. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0