Dead(lift)

Idag kom första paketet med studielitteratur, så nu har jag nästan så jag klarar mig. Det som fattas är "chirurgia minor" som är på väg, samt eventuellt en lite mer omfattande ortopedibok.

Gympasset gick faktiskt rätt bra. Tryckte i mig 200 mg koffein + det som finns i pwo'n innan, och jag slås fan alltid av hur jävla effektivt det är när man är så trött att man bara vill stupa. Fick dock lite kväljningar efter marken, men då vet man att man jobbar på bra (man väljer såklart hur man vill se det, alltid det positiva!)

Nu ska jag sluta mina blå och invänta den brutala trötthet och träningvärk jag kommer ha imorgon bitti. Träningvärk i ländryggen i kombination med att vara för trött för att gå upp när klockan ringer är helvetisk, men imorgon ska vi träna suturering (samt att det är rött spännande föreläsningar) så det blir förhoppningsvis värt det. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0