tungaste

Sitter och läser lite testikelbiopsi-artiklar för vårat EBM. Inte så spännande, men måste göras. Om 7 minuter börjar Solsidan så ska fatta mig kort!
 
Dagen har varit bra. Började med att jag tänkte dra tidigt till gymmet pga att syrran hade dammatch i Barkarby kl 14, samling 12.30. Detta medförde att vi skulle åka ca 11.30. På morgonen insåg jag dock att gymmet öppnade kl 10, och skulle jag hinna duscha och äta nåt efteråt innan vi drog iväg skulle jag vara tvungen att vara hemma strax efter 11. Kändes som för lite tid att köra triceps, axlar och bröst på, så fick bli efter matchen istället.
 
14.00 var det tekning och match mot Bele Barkarby. Vi vann med 8-5 och har 9 poäng på de första 4 matcherna. 3 vinster och en förlust.
Hem igen, olycka innan essingen så det blev lite tidsbrist. Var hemma typ 17.20, kom iväg 17.25 (gymmet stängde 19.00). Trots tids fick jag iväg ett rätt bra pass ändå. Tunga triceps, axlar och lätta bröst.
 
Har även gått och blivit lite småkär i Stiftelsens låt "Vart jag än går". Lyssnade på den ett par gånger under gympasset. Jag behöver inte alltid tung musik för att bli taggad, bra lyrics kan ha precis samma effekt.
 
Nu - solsidan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0