skew

Så är denna vecka slut också.. Det går så jäkla snabbt.
 
I tisdags opererade jag ut de proximala (övre) skruvarna som höll fast min märgspik jag har i underbenet (tibia). Det gjordes i lokalbedövning och fysatan vad ont det gjorde. Kombinationen smärta, att det knakade i hela kroppen när skruven skruvades ut genom benet och att man inte så någonting. Glad att jag tog båda skruvarna samtidigt så att jag inte får fortsatt problem med knät och då skulle få ta ut en till. De nedre har jag dock kvar, men har inte haft nåt problem där så det dröjer förhoppningvis ett tag innan jag tar dom också.
 
I onsdags hade vi minor surgery. Jag fick operera bort en seborroisk keratos från halsen och sedan sy ihop. Förvisso bara två stygn men fick verkligen göra allt själv. Grymt roligt.
 
Nu är det dags för lite brösträning! Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0