wild like los angeles

Har blivit insnöad på denna låt, så sjukt skön. Tror jag ska lägga till den i spellistan inför alla roadtrips mellan städer i USA. Känns itne som det kommer bli så uppskattat bland mina medresenärer, men vad fan, tycker den är hur skön som helst. Sen har den ju mycket USA-feeling i sig, trots att den heter "International love".




Idag tänkte jag få klart min uppsats, sånär som på referenserna. Det sparar jag på. Har lyckats kapa ned dom till 72 stycken (90 från början). Börjar bli jäkligt svårt nu, finns så många bra studier jag läst och refererat till, tar alltid emot att ta bort sånna. Hursom så ska jag få klart allt annat till ikväll, för att sen skicka uppsatsen till mina handleadre och en polare i klassen som har erbjudit sig att korrläsa min utifall jag korrläser hans. Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0