häagen

Ätardag dagen till ära! Den här veckan var verkligen varit jobbig i deffsynpunkt. Har känt mig trött, hungrig och sliten från i princip onsdags. Så den här ätardagen är verkligen välkomnad.
Förutom att jag äter mycket av "nyttiga" kolhydratskällor, så har jag idag köpt en Häagen Dazs "Macadamia nut brittle". Låter som nåt helt annat.. Hursom så är det verkligen så nära orgasm man kan komma utan att nuppa eller flöjta. Efter att ha testat denna framstår Ben och Jerrys hela utbud som rena skämtet.



Igår var jag och holmar som sagt på Filip och Fredrik - "jakten på den försvunna staden" på Rival. Sjukt skön show! Dom pratade bland annat om hur dom hade växt upp, vad dom tänkte när dom kom till Stockholm, hur dom såg och ser på Stockholm som stad och en massa annat. Gillar man FF så är detta verkligen en guldgruva! Jag kommer lätt gå på deras nästa show, om det blir nån. Det var ju tal om, i deras podcast, att dom skulle göra sin podcast nr 100 på något speciellt sätt så då kanske man får chansen.

Nu är det middagsdags framför hockeyn, och lagom till tredje lär väl den sista halvan av HD-glassen slinka ner. Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: helen fredin

Jaa det är en jättefin låt!:) längtar hem när jag hör den! :)



åhhhh jag vill också gå på jakten på den försvunna staden, sjukt avis! :D härligt att det var bra också!

2012-05-20 @ 14:23:15
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0