ff

Sitter och skriver på "Egen reflektion", och fysatan vad krystat det är. Skrev ju om det igår, och då fick jag iaf ned nästan 2 sidor. Nu gav jag upp efter 2 rader text. Får fortsätta med det senare idag alt imorgon, känner mig verkligen inte taggad på det just nu.

Ikväll är det Filip och Fredrik med holmar som gäller. Bästa kompisen sen barnsben, vet att jag nämnt honom tidigare. Kl 20 har vi bokat bord på Helenes krog på söder, och 21.00 entrar FF scenen på Rival. Fan vad kung det kommer bli!
Har ni missat att dom kör en podcast med nytt avsnitt varje torsdag så tycker jag att ni ska kolla in det. Galet bra underhållning. filipochfredrik.com / itunes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0