They don't see the angel living in your heart

Hade en så jäkla nice dröm, blev tillsammans med den där speciella tjejen. Bara känslan när hon tog min hand, magiskt.
Som ni förstår var det inte så jävla magiskt att sedan vakna och inse att allt bara var en dröm. Fan.

Idag tänkte jag bli klar med min PP-presentation inför seminariet på tisdag. Allt annat jag lyckas ta mig ann får ses som en bonus. Imorgon är det kvartfinaler i hockey-vm mest hela dagen. Börjar 11.45 nångång och slutar med Sveriges match mot Tjeckien kl 20.15. Den dagen till ära tänkte jag skriva ut uppsatsen som jag ska opponera på, krypa upp i soffan och multitaska med hockey och läsning. Sen blir det nog mest att träna lite på redovisningen och kanske kolla om det finns nåt att ändra i uppsatsen.

Ikväll är det gym som gäller. Näst sista passet med Thomas. Han flyttar till söder på fredag, så efter det blir det mer sporadiska gympass tillsammans då han är på besök här eller jag bestämmer mig för att köra ett gästpass där. Börjar kännas som man är den sista kvar på mammas gata..Är ju såklart en hel del som fortfarande bor hemma, men många av dom där närmsta polarna har ju rört på sig - Holmar, Martin, Mats, Frida och nu Thomas. Börjar klia lite i flyttnerven, men tror ändå inte det sker innan jag är klar med utbildningen. 2 år sen blir det en lägenhet på kungsholmen. Eller kanske söder. Eller essingeöarna. Helst nära vattnet iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0