them arabs

Ensam träning idag som sagt, men det gick rätt bra ändå. Bänkpressen har dom våldtagit och bytt ut metallplattan där alla "nivåer" sitter som man kan lägga stången på, så att det bara finns två nivåer. Den högsta är dessutom riktigt jävla låg, och eftersom jag är rätt lång (187-188) så blir det att jag för börja pressa mitt i den fulla rörelsen, vilket gör att INNAN jag börjar köra måste jag pressa upp en halv rep. Riktigt irriterande och ovant. Kissade därför på den övningen idag. Har dock pratat med en snubbe som jobbar där, och han skulle ta upp det med sina chefer och se utifall man kan få 3 nivåer istället. Annars blir det bärsärkargång från min sida.
Körde olika varianter av maskinpressar istället. Fick kommentaren: "Jäklar vad mycket vikter och vad tungt du kör!" i en pressövning där jag drog av en 4a på 140kg. Egoboost! Körde även 3 set lätta 12or för triceps också, men skippade axelpressarna dels pga att jag körde shrugs igår och hade träningsvärk i trapsen idag, dels pga att jag kände att jag fick en del axlar i bröstpressarna ändå, och att jag körde rätt många set axlar på benpasset.

Efter gymmet åkte jag och tankade bilen. Morsan och farsan brukar inte säga nåt om det, trots att jag lånar bilen typ hela tiden, men eftersom jag bara tankat den 2 gånger på dessa 5 år jag har haft körkort kände jag att det var dags.. Fick pynta 728 bagis, och då var tanken inte ens tom när jag tankade. Jävla shejkar!





Nu ska jag dammsuga mitt rum och sedan ut och traska i regnet. Nöjer mig med typ 40-45 minuter idag då jag cyklade 75 minuter efter passet (tillsammans med Neuroscience, akutmedicin (kikade lite på lumbago och ischias) samt en föreläsning om Helminths. u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0