såja

Sådärja! Nu har jag gjort en del ändringar, tillägg och reduceringar i min uppsats. Känns väldigt bra, och jag börjar bli nöjd. Tror jag ska slipa ännu lite mer på diskussionsdelen när jag får tid, men för nu är jag nöjd. Skickade in den till mina handledare så får dom kika på den också, för ännu lite mer input. Min polare som jag snackade om förut, Daniel, ville att jag skulle skicka den till honom igen efter att jag gjort mina ändringar så skulle han kika på den igen, vilket jag ska göra nu innan jag går och slaggar.

Passet idag gick bra. Körde rygg och biceps. Började med maskinrodd (med fria vikter) där serien såg ut såhär:

80kg x 12
120kg x 12
160kg x 9
180kg x 4-5 --> 4 set
160kg x 7
160kg x 7
120kg x 12

Riktigt bra set och en skön genomkörare. Körde sedan 2 set maskinbicepscurl, 3 set maskinlatsdrag, och sedan stångshrugs i smithen;

60kg x 12
100kg x 12
150kg x 12
180kg x 6
200kg x 4
150kg x 12

för att sedan avsluta med några set bicepscurl i cable;

65kg x 12, 12, 12

Nu ska jag glo på How i met your mother och sedan gå ut och knalla i 30 mins. Sen blir det bingen för min del.

Just det, glömde lägga upp några kort jag knäppte efter jag städat badrummet;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0