recap

Fredags: Här fick jag lite gjort på uppsatsen, skrev om lite och strukturerade om för att få till kommentarerna jag fått av Bo, min koordinator. Började dock inte fippla med referenserna, det tänkte jag spara till sist då det egentligen inte innebär någon omskrivning (sålänge jag inte måste ta bort påståenden).
På kvällen hade jag tennisträning, första utomhusträningen för mig den här terminen. Så jäkla underbart väder, och att spela nere vid vattnet där det blåser lite då är kung. Längtar redan till nästa session.

Lördags: Igår var vi utmanade av våra grannar på Boda Borg i Oxelösund. Typ 2h med bil ut på vischan. Det var riktigt jäkla kul, har aldrig varit där förut, men syrrorna har det och dom har tyckt det varit roligt. På kvällen blev det räkmacka och Melodifestivalen med familjen.

Idag är det lite städning som gäller. Syrran tar studenten på fredag så gäller att få lite ordning tills dess. Jag har blivit delegerad att dammsuga och tvätta golv i hallen här uppe, samt att ta fönstren här.
Vid halv 5 är det gym som står på schemat. Älskar att träna armar, speciellt dagen efter ätardag. Man har sånt grymt tryck och sån ork då man har fått i sig lite kolhydrater dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0