rainy

Sitter vid datorn och skriver med öppet fönster. Regnet öser ned utanför och jag älskar det. Ljudet av regn, doften av regn, känslan. Det är jäkligt tilltalande.
Uppsatsen min är i princip klar. Har skickat den till min handledare för en sista genomläsning, sen ska jag gå igenom den noga med vår mall som vi fått, och checka av så jag gjort allting så ska göras. Tråkigt att få backning på sånna simpla saker. Sen är det bara att lägga in en innehållsförteckning och sidnumrering, sen är jag klar.
Nästan dåra. Sitter och skriver på en "Egen reflektion", som är någon sorts utvärderinguppgift. Den ska också vara inne på söndag. Frågorna man ska svara på är av typen "Nämn 3 viktiga saker du har lärt dig under kursen", "Beskriv forskningsprocessen" och "Vilka personliga vinster har du haft med kursen?". Riktigt skitnödiga och tråkiga frågor med andra ord. 3-4 A4 sidor vill dom har dessutom.

Om ni INTE har regn hos er, men gillart, så rekommenderar jag denna sida:
http://www.rainymood.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0