kriga

Är väldigt dålig på att uppdatera för tillfället. Det är för mycket att göra helt enkelt. På tisdag har jag redovisning av mitt examensarbete som jag har fnulat på i ett halvår nu. Dessutom ska jag vara huvudopponent på ett annat arbete, vilket betyder att jag måste läsa igenom en annans halvårsarbete och dessutom kritiskt granska det, ta fram vad som är bra och dåligt, förslag på förbättringar, kolla så personen i fråga ha följt alla miljontals regelverk för layout som bara en KI-person kan vara förstörd nog att komma på etc. Som om inte detta vore nog så ska man vara aktiv på minst 4 andra presentationer, vilket betyder ytterligare 4 arbeten att läsa. Hur roligt det än kan låta att läsa T7'ors examensarbete så räcker det gott och väl med sitt eget och kanske ett till. Dessutom har jag knåpat ihop en PP-presentation, och försöka få ned redovisningen till max 15 minuter är lättare sagt än gjort.
Utöver detta så är det mycket hockey, styrketräning och cardio som ska hinnas med.

Och som om allt detta inte vore nog, så har vi fått utmailat att det är dags att välja sjukhus inför termin 8-11, där senaste ansöksdagen är, just det, på tisdag. Framförhållning till max. Såhär ser iaf alternativen ut:



Har varit inne på Huddinge rätt länge då deras Kirurgi-kurs ska vara väldigt bra. Dock verkar det som 15 utbytesstudenter kommer just den terminen, och ska vara på just Huddinge sjukhus, vilket gör att 15 av oss blir utplacerade på random annat sjukhus, samt att hela kirurgikursen kommer hållas på engelska. Det suger ganska hårt med andra ord, och får mig att vela lite. Tror nog det blir Huddinge ändå, men försöker få till lite tid att tänka i allt plugg.

Hursom så ska jag bättra mig efter tisdag.
Ikväll blir det Champions League-final hemma i en polares brorsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0