examensarbete

Sådär, nu har jag äntligen fått iväg seminarieversionen av mitt examensarbete. Ett halvårs plugg nedpräntat i en uppsats. Känns jävligt skönt. Nu är det bara presentationen, opponering och den slutgiltiga inlämningen kvar. Är rätt så nöjd med uppsatsen överlag, vilket känns extra skönt.
Imorgon blir det en välbehövligt sovmorgon, utan att ställa klockan. Sen tänkte jag börja med powerpointen inför presentationen. Opponeringsarbetet får jag ta senare i veckan.



Har precis varit ute och tagit min kvällspromenad. 7.1 km på dryga timmen blev det ikväll. Fick räcka med 1h eftersom jag cyklade 1h efter armpasset. Tänkte somna in till TV4-filmen; Den siste samuraijen nu. Bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0