tahoe

Sitter och håller på att knåpa ihop en spellista inför USA-resan. Vi har bestämt att vi ska bränna ett par skivor var (oldskooool!) och ta med, då vi inte vet utifall hyrbilen har iphone-anslutning. Den bör ju ha det, men tråkigt att inse att det inte finns. Det kommer ju bli en del bilande, LA --> SF --> LV --> GC --> SD --> LA, så vi delar upp musiken lite. Det är lite trix med att preppa listan, dels vill jag ju ta musik som alla gillar (jag är en, nu kommer jag återigen använda ett uttryck jag hatar, allätare när det kommer till musik), dels vill jag ju ha mycket nytt i dom genrerna som dom andra inte har hört. Blir ju roligare så. Självklart slänger jag in en hel massa sånt som man bara måste ha under en roadtrip, såsom;

- Born in the USA - Bruce Springsteen
- E20 Norr - Millencolin
- Crimson Tide - Nightwish
- Free Fallin' - Tom Petty
- New Frontier - Iron Maiden
- Summer of '69 - Bryan Adams
- Want you bad - The offspring

En sån här bil har vi hyrt för att cruisa runt i:




Imorgon ska jag som tidigare nämnts till kardiologen på KS Huddinge för att kolla upp det där med bröstsmärtorna. Innerst inne tror jag det är muskeloskeletalt, men blir man erbjuden en undersökning bara sådär så tackar jag ju inte nej. För att till 100% ställa diagnosen myokardit så krävs biopsi, det jag tror dom kommer göra är typ EKG och lite labprover för att se inflammationsparametrar och eventuella enzymsläpp.
Sen tänkte jag även ringa för att kolla vad magnetröntgen av mitt knä sa. Får se om jag väntar med det tills på torsdag dock, ska ändå upp tidigt då och ha PU-dag (professionell utveckling) med min mentor på Södertälje sjukhus - akuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0