chopper

I helgen var jag iväg och köpte nya skor inför våren. Och inte vilka skor som helst. Jag är en sån som alltid har gått runt i typ antingen gympapjucks eller lacoste-sneakers, det är så experimentell jag är när dte gäller skor. Sen måste jag erkänna att jag couldn't care less vad jag har på fötterna, "mode" är något som kommer väldigt långt ned på listan över saker som tilltalar mig. Denna gången tänkte jag dock att jag skulle vara lite alternativ (alternativ mot mig själv då vill säga, inte mot vad folk har på sig i allmänhet) och köra på ett par sk "vuxenskor" (som jag så fint kallar dom). Det blev ett par sånna här, och jag är faktiskt helnöjd. Tycker dom är jäkligt balla.





Har även köpt ny TV. Det fick bli en 40" Samsung. 32" känns så jäkla litet, men 42" blir lite för stort i mitt rum, känns som man sitter för nära och att man får leta runt med blicken för att se hela bilden, så det fick bli en kompromiss - därav 40".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0