two hundred

Träningen idag gick bra! Känns som att jag använder liknande meningar om min träning rätt frekvent, men det är så roligt när det går bra och man känner sig stark - speciellt under deff då hjärnspökena härjar och man känner sig liten och klen som fan. Hursom så skippade jag marklyft idag. Var inte så taggad på det när jag kom till gymmet och tänkte att jag kunde avsluta men tunga stångshrugs istället för testosteron-boosten.
Började med sittande maskinrodd, där jag drog PB. Serien;

40kg x 12
80kg x 12
120kg x 12
160kg x 7
180kg x 5
200kg x 3
200kg x 3
180kg x 5
160kg x 7
100kg x 12

Alla set här är utan straps!
De andra seten var rätt stabila också, och en 7a på 160kg tror jag inte jag gjort förut, men har ju dragit 9 på 150 och vet fan inte riktigt vad som är bäst.. två 3or på 200kg var iaf najz.
Sedan blev det bicepscurl i maskin där jag drog typ;

40 x 11
45 x 7
45 x 5

TROR inte jag gjort 11 på 40 förut. Vet att jag gjort 10, men 11 är jag osäker på. Sätter det som PB med ett litet frågetecken.
Efter bicepspumpen drog jag iväg ett par set i latsdragsmaskinen, för att sedan avsluta med bicepscurl i cable och stångshrugs. Kände ev svag smärta i vänster bröst efter första bicepssetet så bestämde mig för att det fick räcka med biceps, i rädsla för myokardit. Körde ett par set stångshrugs i cable iaf och jobbade mig upp till 200kg, där jag drog en 4a.
Efteråt blev det 32 mins LUGN cykling för att inte påfresta hjärtat för mkt.

Har ordnat upp lite i min uppsats med rubriker och korrekturläsning, men nu blir det hockey. Senare blir det nog en kvällspromenad och till att fortsätta lite med uppsatsen. Chao.


Humor!

Kommentarer
Postat av: helen fredin

såg inte din kommentar förrän nu! ja inge fel på dom e :) vet inte riktigt om jag vill plugga eller vad jag vill göra, men det skadar ju inte att söka! :) har du några planer för sommaren? :)

2012-03-22 @ 15:38:06
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0