tonsillit

Strax dags för gym! Har gått och dragit på mig nån jäkla tonsillit, vilket är riktigt segt. Brukar aldrig vara sjuk (tror det är mycket gymmet osm jag har att tacka för det), men nu verkar nån lite stackars sate till bakterie, eller virus för den delen, ha slagit sig ned på mina tonsiller och fått fäste. Tänkte försöka lyssna på kroppen och köra så hårt som den tillåter mig idag. Är lite klyven till det här med att köra lugnt, antingen kör man högreppare vilket gör en andfådd som fan, eller så kör man få reps, men då måste man ju köra tungt som fan istället. Ställer mig oftast till skaran som kör tungt vid sjukdom, slipper man få upp en sån hög puls och belastning på hjärtat.

Ska ner och svepa min PWO, sen är det dags att bege sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0