this is war



Fan att jag missade det avsnittet, verkar ju ha varit hur grymt som helst. Vilken jäkla oxe han är. Finns film på honom när han gör en lätt singel på 200kg bänk och typ 10 på 150-160 (kommer ej ihåg). Synd att han ej gick vidare.

Sitter och taggar inför gym, och det där är faktiskt taggade. Dels hans styrka, dels hans brutalitet och dels låten. 30 seconds to mars ligger mig varmt om hjärtat, har postat några låtar från dom förut vet jag. Denna heter iaf This is war och är en favorit.
Idag blir det bröst som ska pinas. Blir jag, Thomas och Samuel (!!). Han ska ju ta över Thomas kort när han flyttar, så han tänkte passa på att testträna idag då det är gratis hela veckan på flex. Det ska bli kul.

Imorgon ska jag vara i Skärholmen 10.30 för att magnetröntgas. Skulle egentligen varit på KS Huddinge men det var sån kö där så dom vidarebefodrade remissen till läkarhuset i skärholmen. Först ska jag göra en vanlig slätröntgen för att se hur långt upp titanstaven går i benet (tibia) för att avgöra utifall det kommer ge för stora störningar på en MR. Sedan blir det, FÖRHOPPNINGSVIS, en lyckad MR. Har på känn att det är det mediala ledbandet som är pajko, men hoppas korsbanden har klarat sig. Kommer hursom bli skönt att få svar så man vet vad det är och hur jag ska göra för att det ska bli bättre. Ska jag köra på trots smärtan, ska jag rehaba, ska jag operera. Imorgon alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0