They rest, we grind

Har suttit med uppsatsen större delen av dagen och försökt finslipa lite inför inlämningen senare idag. Efter att ha läst en kompis "Bakgrund" så insåg jag att jag hadek unnat skriva så jävla mycket mer egentligen. Det är saker som jag inte tänkt på, eller tänkt och tänkt, men iaf haft tanken om att det känns mest som utfyllnad och lite onödigt att ha med, men som vid en närmare eftertanke kanske kan vara rätt kul att ha med. Det är typ en större utläggning om VAD hjärtsvikt är, lite mer ingående om hjärtsviktsmottagningar, register som vi använt oss av och sånt smått. Nåja, skiter i det till den här inlämningen då man bara behövde 2 sidor max, och jag ändå är uppe på typ 5, så får jag ta en helg framöver och lägga till lite sånt.

Strax dags för gym. Jag har laddat med en koffeintablett och sitter nu och lyssnar lite på You're Going Down med Sick Puppies. Jävla fin låt! Strax är det dags för PWO, och sedan bär det av för armar med Thomas, Niklas och Mathias. Vi är fullt hus idag med andra ord. Ska bli skönt att piska dom lite, älskar att komma iväg på söndagar då både fredagar och lördagar är vilodagar från gymmet. Man är alltså GALET laddad för att plåga sig själv på söndagar.
Efter gymmet blir det cykeln, sen hem och ut och gå med mina 2 vapendragare Thomas och Mathias.

Ha en fin söndag, och kom ihåg att KRIGA på gymmet om ni väljer den vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0