the letter

Justja, glömde skriva vad som stod i brevet. Stod i princip att om 5 år, dvs från slutet av 9an, skulle jag ha en jäkligt snygg flickvän, jag skulle hålla på med fotboll och tennis, jobba som IT-nisse på Ericsson (wtf? skulle ju inte ens ha hunnit gått ut nån civ ing utbildning på KTH än..). Om 30 år (typ när jag är 45 eller nåt med andra ord) skulle jag ha en fru, 3 barn, 2 katter och massa kattungar (WTF igen, crazy cat lady eller vad fan var dte jag siktade på egentligen? en katt räcker..), fortfarande jobba på ericsson (höga drömmar ser jag?) eller vara egenföretagare (detta kan ju gå i uppfyllelse om jag öppnar egen praktik eller nåt), ha en stor villa med stor tomt.
Brevet innehöll även massvis med hälsningar från gamla klasskamrater.

Nu blir det till att däcka i sängen. Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0