snake

Vilket jäkla väder! Härligt.

Vaknade vid 9 och tänkte att eftersom det var så "tidigt" kunde jag ligga å dra mig till 10. När jag gick upp insåg jag ju självklart att klockan i själva verket var 11..Kändes sådär.
Dagen har jag spenderat nere i Tullingehallen och sett min syrrans sista damseriematch för säsongen. Det var mot tabelltrean Hammarby och en av de första matcherna man kunde sitta lugn på läktarn. Redan innan den föregående matchen förra helgen var vi klara för kval upp till div 1. Det blev dock vinst med 7-4 och en riktigt underhållande match. Vinsten gjorde, som i princip också var klart pga vår sjuka målskillnad, att vi vann serien. Detta betyder kval mot Endre Ungdom, som har ett lag i Elitserien. Får hoppas att dom inte ställer upp med det laget bara för att få upp sitt andralag i div 1. Det ska nog gå bra ändå.

Om en halvtimme bär det iväg till dagens andra innebandymatch. Det är slutspel för juniorer (kvartsfinal) och där möter vi Bele Barkarby. Alltid jämna matcher mot dom.

Slänger upp en bild på en avslappnad dagsform. Blir lite konstigt iochmed skuggan som går till vänster, men vafan. Lägg märke till snoken som ringlar sig upp längst min vänsta underarm istället...!


Kommentarer
Postat av: helen fredin

nice med USA, resa runt lite eller? inge fotboll och brutna ben i år nu då ;)



haha låter som att du har fullt upp i sommar :)



mja jag vet inte riktigt, lutar väl åt att stanna i australien ett par veckor extra och sedan köra transsibiriska järnvägen på vägen hem, eller åka hem och plugga, jobba och köra cross. det första alternativet drar ju onekligen lite mer :p hehe.

2012-03-26 @ 09:11:53
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: helen fredin

västkusten låter inte helt fel! :)



Haha okej. nej, men man kan ju inte gå runt och tänka så heller, jag menar man kan halka och bryta benet på väg till jobbet också så, eller som en tjej här i sydney som satt på sin kompis rygg och ramlade ner och bröt ryggen, snacka om oflyt. och blixten slår ju sällan ner två gånger på samma ställe :D



australien är grymt. sydney som stad är väl inget jättespeciellt, men gillar att det är omgivet av vatten och livsstilen här är så soft, alla är så himla chill och skolan är grym jämfört med falun haha.



Filip & Fredrik är så jäkla grymma. Känner mig urdum som går och garvar för mig själv på stan när jag har dem i öronen haha :D

2012-03-28 @ 00:12:59
URL: http://hellens.blogg.se/
Postat av: helen fredin

okej :)



haha okej, nä låter som att det ska till en jäkla smäll då, och sån otur ska du väl inte ha :)



ja jag har väl sett några städer :p men liksom, det är stort i 2 dagar sen känns det inte värre än delsbo. förrutom att jag har så jäkla dåligt lokalsinne att jag behöver karta för att ta mig överallt ;) skönt att det mesta bara ligger upp till tio minuter kort, sånna väger kan till och med jag lära mig memorera haha.



Haha ja precis :D

2012-03-30 @ 01:46:59
URL: http://hellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0