punkt

Fredag:

  • Plugg i form av uppsatsskrivning, ska lämna in halvtidsrapport på söndag
  • Tennisträning, kändes rätt bra med knät ändå. Har magnetröntgen typ 23 mars (tror jag det var..) för att se om det var något som blev skadat där när jag bröt benet.
  • Umgicks med holmar. Han var hemma hos sin farsa för han skulle låna bilen idag och spela amerikansk fotboll med handels mot nån skola i Örebro. Grymt najs å chilla med honom, blir rätt sällan då han har flyttat.
  • Kvälls-/nattpromenad med Thomas och Mathias. 70 mins typ. Bra deff!
Lördag:

  • Premier League-fotboll
  • AIK - Luleå i första kvartsfinalen i hockeyslutspelet. AIK torskade ju tyvärr med 6-3, men fan vad vi hade domarna mot oss.. På måndag smäller det på hovet och då jävlar ska vi visa bönderna
  • Grillade några köttbitar till mig och syrrorna. Morsan och farsan skulle käka nåt annat då dom brukar köra med "räkmacka" på melodifestival-dagar och vill då ha en lättare middag för att orka båda. Jag och syrrorna går däremot all in!
  • Melodifestivalen med hela familjen (totta la famiglia eller vad det heter på italienska). Mysig lördagskväll!

Imorgon blir det den sista finslipningen på halvtidsrapporten och sedan armar. Taken på tv kl 21.00 imorgon, rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0