prom

Inne igen! (också en återkommande fras tror jag..). Blev en rask promenad på 58 minuter där jag gick 7.2 km. Avg speed 08:03min/km. Stapplade på rätt bra med andra ord.

Nu ska jag äta upp min kesella och sen lägga mig i sängen och glo på scrubs och how i met your mother i vanlig ordning. Nybäddad säng (som varje tors/fre) också. NaajZzzZsSzSsszZ!

Tillägg till mitt förra inlägg btw; Sittande bröstpress i maskin som jag skrev om är inte samma som jag brukar köra 150kg på som sista övning på bröstpassen. Det finns två olika (eller egentligen tre, men den tredje är inte med fria vikter utan med ett viktmagasin), och den jag skrev om i senaste inlägget är mycket tyngre än den som jag brukar köra sist. Så, då fick jag det sagt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0