pra krejjer

Nyss kommit hem efter ett bröst (och partially axel/triceps-pass). Vill passa på att hylla min PWO igen, placebo eller inte så är det fan the shizzle. Var hur trött som helst innan passet, kändes som jag skulle däcka närsom. 200 mg koffein 40 mins innan och PWO 25 mins innan fixade saken. Kommer säkerligen inte kunna sova ikväll, men sömn är fan ändå överskattat (eller nåt..).
Hursom. Började med bänkpress. Är jävligt kyckling när det gäller att gå tungt under deffen, då mycket fett försvinner kring leder och ligament och skaderisken är avsevärt mycket högre utan lite hull (så att säga), men drog upp 130 som papper och 140 väldigt lätt iaf. Tyngre än så ville jag inte gå. Avslutade med några lätta reps på 110 och sen en alldeles för enkelt 12a på 90, men pump gav det.
Efter det drog jag iväg några set i lutande bröstpressmaskinen. Kändes bra och fick rätt bra tryck också, 2 stycken 2or på 120 som bäst vilket jag får vara nöjd med. Tror ej jag gått så tungt efter att ha kört så många set i bänkpressen innan (100, 110, 120, 130, 140, 130, 110, 90).
Sen blev det sittande axelpress i maskin (inte den maskinen jag kör på benpassen alltså). Drog iväg en 10a på fullmag, som också är PB (tror jag haft 8 eller 9 förut). Avslutade med lite lätta triceps och sedan den ANDRA bröstpressmaskinen (den jag brukar avsluta med) i form av några pumpset (1 riktigt tungt, 3 "lätta" - 10,9,8 typ).

Efter passen gjorde cykeln mig sällskap. Blev ingen podcast då jag gymmade med Thomas, så han fick figurera sällskap istället. Han flyttar till sommarn, vilket känns sådär då han är den, om man enbart talar i gymsällskap, som jag kör mest med efter mats (som ju drog till Linköping tidigare i höstas). Jag har ca 2,5 år kvar av utbildningen, så innan dess lär jag ju inte flytta. Bara att bita ihop, har ju Mathias och Niklas kvar.

Nu ska jag ut och gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0