pbpbpbpb

Sweet pass idag! Jag är fan beredd att säga att Brutal FX gör skillnad, det är alltså något mer än bara placeboeffekt och den allmänna uppspeltheten man får av att sänka en jamare. Körde ben idag och drog PB i både benpress och axelpress. Benpressen såg ut som följer;

100kg x 10
100kg x 10
250kg x 12
350kg x 6
400kg x 4
400kg x 3

4an på 400kg kändes dessutom lättare än mitt förra PB i benpressen med en 3a på 400kg. Var nog god för en till. Skön jävla serie iaf. Axelpressen såg ut såhär;

80kg x 12
125kg x 6
145kg x 3
150kg x 2

120kg x 5-6
80kg x 12

De bold'ade seten är PB. Hyffsat hög på endorfin och testosteron nu efter det här passet.
Ska kolla klart på "Får vi följa med" och sen gå ut och gå en kortis, cyklade nämligen 50 mins efter passet i kombination med den förbränningen passet gav, så behöver nog inte så lång promenad för att landa -500kcal som jag siktar på/dag.

Imorgon är det Arsenal - Milan, och Wenger har lovat att satsa tokoffensivt. Kommer bli hur bra som helst. Får över lite grabbar, dock är majoriteten på diet så jag kan tyvärr inte måla upp den där macho bilden med fotboll, öl och jordnötter. Snarare fotboll, kesella och lättmjölk. Charming, don't you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0