nuffror

Sitter och fnular lite på min uppsats en lördag som denna. Går rätt bra, är uppe i 18 sidor as we speak, och då har jag inte börjat med resultat eller diskussion än. 25 sidor är minimum och det lär inte bli några problem alls. Tror 50 eller 60 sidor var maximum men det lär å andra sidan inte heller bli några problem. Antalet referenser däremot kan bli ett problem. Tycker mig ha läst 20-60 stycken någonstans, och jag är uppe i 65 redan. Vet dock inte om det bara är riktlinjer eller om det strikt är satta och inte för överskridas.

Nej nu ska jag ner å sätta på lite premier league fotboll och dra igång grillen utanför tror jag. Morsan och farsan är och tittar på syrrans DU-match (damer utveckling), typ hela juniorlaget och delar av damlaget blev kallat då dom hade så få spelare. Tror Djurgården skulle stå för motståndet. Anledningen till att jag inte hänkade var att det är så jävla tråkigt att titta på, kvaliteten på motståndet är oftast rock-bottom. Tror de spöade Djurgården med typ 15-0 sist eller nåt sånt. Min andra syrra skulle ut, skjutsade precis ner henne till station, så det blev jag som var hemma och agerar grillmästare. Behold!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0