kuvert

Har varit sjuk hela jäkla helgen. Blir väldigt sällan sjuk, men i onsdags slog det till med halsont som sedan utökades till hosta också. Har säkert haft feber också.
Fick köra på rätt lugnt i torsdags på gymmet som jag skrev om, sen hoppade jag över tennisträningen i fredags och fick även hoppa utgång igår. Kasst.
Idag känns det dock bättre, inte ont i halsen längre. Hostar dock en del, men även det börjar lägga sig. Ska försöka dra iväg till gymmet och kötta så gott jag kan om ca 2h. Blir armar som sig bör på söndagar. Först tänkte jag glo lite på hockey, kan ju avgöras i kvartfinalen AIK - Luleå idag.

Hittade detta brev idag. Vet att vi gjorde det på högstadiet i 9an med vår SJUKT HETA lärare Emma, men kommer inte alls ihåg vad som finns där i. Ska bli kul att se vad det står i det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0