kirurgi

Jag är medveten om att bloggen heter _DR_styrka, men den här terminen har vi som sagt uppsatsskrivning och det finns inte mycket att skriva om det direkt. Nästa termin tror jag dock blir bättre, då hoppar jag på Kirurgkursen. Det är en kurs som jag har stora förhoppningar på då jag själv, såhär INNAN jag ens gått kursen, kan tänka mig att bli kirurg. Då har jag avklarat den biten!

Igår var det som sagt armar på gymmet och det blev ett riktigt bra pass. Kände att jag fick igång pumpen nästan direkt, mycket snabbare än vad jag brukar. Drog ett PB i bicepscurl i cable igen - 11 reps på fullmag + 10kg.

Idag är det ben som gäller. Ben och axlar. Blir ett tidigt pass då jag har lovat att både skjutsa och hämta syrran till/från hennes innebandyträning ikväll + att det är AIK - Luleå kl 19.00. Tänkte försöka mig på en höjning till 410kg i benpressen och se vart jag landar. I axelväg tänkte jag prova en gammal favorit - stående militärpress. Var jävligt länge sen jag körde den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0