cloud connected

Onsdag förmiddag och strax dags för gym. Blir tidigt idag då Thomas ska på handledarkurs för att få agera övningskörningshandledare till sin syster och bror, och tillika min vapendragare sedan många år - Samuel.
När jag tänker på det så får jag också vara handledare för övningskörare snart - närmare bestämt 13 juli i sommar. Det är väl 5 år man ska ha haft körkort? Tiden går fort.

Hursom så är det rygg som ska skövlas och sedan nyplanteras idag. Funderar på utifall jag ska hoppa marklyft och lägga krutet på de mer renodlade ryggövningarna. Känns ändå som man vill ha det där testopåslaget inför bröstpasset imorgon. Får se.
Efter gymmet blir det uppsatsskrivning innan hockeyn börjar kl 19. AIK är ju klara för semifinal redan, där Skelefteå kommer stå för motståndet. Eller copycatsen som de bör benämnas som. Det finns bara ett AIK!

På tal om AIK så har vi vår första match för säsongen med korpenlaget i helgen. Träningsmatch på söndag kl 15.00 på Visättra. Är osäker på om jag ska spela pga knät, men tänkte ändå ta mig dit och känna lite på lädret. Har nog simulerat en skott-situation i huvudet sedan jag bröt benet, och varje gång gör det lika förbannat ont i knät. Känns inte som jag har någon kraft alls där. Ändå benpressar jag nästan tusen lbs. Utifall jag ska vara med måste jag se till att köpa nya pjucks också. Ambulanspersonalen fick ju klippa sönder mina när jag bröt benet, inte en chans att de kunde dra av dom när det kändes som benet bara låg och fladdrade.

Nej nu jävlar är det dags för gymmet.
THEY SLEEP, WE GRIND. THEY DREAM, WE SHINE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0