c

Nu är jag färdiggymmad och färdigdeffad för idag. Blev ett helt ok pass, inga PBn men körde rätt många set och fick upp en bra pump i både bröst och triceps. Axelpump vet jag inte riktigt vad det är så den kan vi bortse ifrån.. :)
Efter passet drog jag av 60 minuter på cykeln medan jag läste lite i akutmedicinboken. Väldigt bra kombination att plugga akutmedicin och cykla - tiden går faktiskt jäkligt snabbt då.
När jag kom hem drog jag i mig en kesella och drog upp till spåren och gick i 50 mins - ca 6km. Detta ackompanjerat av Filip och Fredriks senaste podcast - riktigt bra.

Nu sitter jag och skriver lite på min uppsats och immundigar en kopp varmt vatten + citron. Spöregnade när jag var ute och gick, så försöker mig på någon form av profylaktisk huskur med varmvatten och vitamin c för halsen. Ligger på 4g vitamin c förutom den som finns i citronen. Detta är faktiskt jävligt ointressant, men känner att jag vill ta upp det ändå. Hursom så hoppas jag på att slippa åka på en ny omgång med sore throat. Tror inte det är någon fara dock - blir VÄLDIGT sällan sjuk (anti-jinx!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0