bekepz

Nu är jag hemma igen. Det blev ett par PBn trots sjukdom och att jag ville ta det lite lugnt. Körde på taktiken att lassa på lite mer vikter istället för att få ner repsen. PBna kom i bicepscurl i cablecross och sittande bicepscurlmaskin, men även i sittande tricepsextensions bakom huvud med rep som jag iofs aldrig kört på det nya gymmet. PBna såg ut såhär:

Bicepscurl i cc:

fullmag x 12
fullmag + 25kg x 5
fullmag + 29kg x 4
fullmag + 29kg x 3

fullmag + 25 x 3
fullmag x 12

Sittande tricepsextension (kommer ej ihåg alla set, så skriver bara PBna):

Fullmag x 3
Fullmag x 3
Fullmag x 2


Sittande bicepscurl i maskin:

25 x 12
40 x 11
50 x 6
60 (fullmag) x 3
50 x 6
50 x 6


Bra pass med andra ord. Avslutade med lite tricepspushdowns supersetat med underarmscurl, och sedan 30 mins på cykeln. Efter passet blev det hem å käka lax och sedan en promenad med Thomas och Mathias på ca 1,5h.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen blir det att somna till The Expendables på 4an. Börjar kl 9 imorgon på KS Huddinge, så blir ganska tidig uppstigning. Hörs imöra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0