arsenal

Vilken match! Arsenal - Milan för dom som inte vet vad jag pratar om. Var andra mötet i åttondelsfinalen, sist vann Milan med 4-0 så Arsenal var tvunget att ta igen 4 mål. Skulle Milan göra 1 hade 6 mål av Arsenal behövts.
Wenger satsade tokoffensivt och det gav resultat direkt. 1-0 efter 7 minuter till Arsenal inför den sjukt härliga publiken på Emirates stadium. 2-0 kom ca 20 minuter senare, och bara ett par minuter innan halvtidsvila fick Arsenal straff som van Persie satte iskallt upp i sitt högra kryss. Detta gav alltså Arsenal 1 halvlek till att göra ett enda mål för att ha reducerat och tagit igen. Matchen slutade dock 3-0, men fysatan vad underhållande det var!

Nu ska jag gå och knyta mig, hoppas på att kunna somna efter denna underhållning. Blir till att läsa en bok jag just påbörjat: K-PAX IV: A new visitor from the constellation Lyra. Sjukt bra böcker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0