926 solid ass pounds

Sängen lockar och John Blund ska snart få sanda mina ögon. Var på KS kl 9 imorse och gick igenom patienterna i vårat register, registrerade olika parametrar från baseline och uppföljning som vi sen ska använda i resultatet. Var jävligt jobbigt och enforming, men sån är forskningen ibland. Satt till cirkus halv 2, med i princip konstant och jävligt tidseffektivt registrerande. Jag läste, min medkumpan skrev in allt i en excel-fil. Upphetsande.

Kvällen har bestått gymmande, cyklande, lite promenad och Får vi följa med på kanal 5.
Gymmet gick bra, bjöds på ben och axlar dagen till ära. Har inte riktigt hämtat mig från sjukdomen så tar det fortfarande lite lugnt, och eftersom ben är en sån stor muskelgrupp så blev det extra lugnt idag. Trots detta blev det PB i benpress med 2 stycken 2or på 420kg. Det börjar arta sig. Nästa vecka siktar jag på 3or och sen 4or, för att sedan höja. Sen drog jag iväg några stående militärpressar. Har endast kört denna övning 2 ggr på nya gymmet, och kommer inte ihåg mina stats från Tumba träningscenter, men drog en lätt 10a på 60kg vilket iaf kändes ganska bra. Blev sen 5a på 70kg och 3a på 75kg, sen kände jag hjärtat börja pumpa på ordentligt så chillade lite.
Efter gympasset blev det 72 jäkla minuter på cykeln. Fyfan, tråkigare aktivitet får man fan leta efter. Kollade dock på 2 podcast - "Clinical skills" och "Cough".

Sitter just precis nu och dricker ett glas c-vitamin, länge leve deff typ? Ska iaf svepa den och sen lägga mig i sängen och läsa K-PAX, innan mina blå sluts och John B gets to do his thing. Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0