63

Fan vilket skönt väder det har varit idag! Ville bara få det ur mig, just in case you haven't noticed typ.

Igår var en trevlig dag! Vid 12 drog jag in till klarabergsviadukten med syrran och farsan. Vi följde med syrran som skulle skriva teoriprovet för körkortet. Efter att vi droppat henne, och jag hade skrattat åt hennes bilder hon tog för kortet, så drog jag iväg till odengatan för att lämna in min iphone på iphonereparation.se. Tappade den i marken och självklart sprack baksidan, men nu är det fixad iaf.
Därefter mötte jag upp farsan igen så promenerade vi till Ving och Fritidsresor vid plattan typ för att kolla upp lite resor i sommar. Ser ut att bli Kreta. Anlednigen till att vi är ute så jävla sent är att det egentligen var Thailand i vinter som gällde, och sen en mindre semester i sommar (då vi barn är på diverse olika orter och har rätt fullt upp), men efter att ha konsulterat med kursledningen för kirurgikursen som går i höst så fick jag direktivet att det är obligatoriska moment fram till fredagen innan julafton, hela vecka 2 och sedan har vi 3 tentor under vecka 3. Detta gör att det blir jävligt svårt för mig och komma iväg, och eftersom jag inte var med dom till Thailand sist så ville farsan att vi skulle göra nåt tillsammans - så det ser som sagt ut att bli något till sommarn, typ Kreta. Thailand ska vi försöka få in nästa vinter istället, tror jag har lite lättare att komma ifrån då. Ena syrran går ju KTH (som har 1 månad jullov eller nåt sånt) och andra funderar på att börja där, så det kommer nog funka.
Hur som, efter vi varit där mötte vi upp andra syrran och morsan och gick tillbaka för att möta upp den teoriskrivande systern. Hon hade klarat det, 63/65. Precis som sin bror! Skönt att hon inte slog mig, det hade varit rätt jobbigt. Efter det drog vi och käkade och sedan till Cirkus för att se Robert Gustavsson - galet rolig show!

Idag har vi precis haft premiärgrillning för året, så nu ska jag ner å äta gott kött. Efter det beger jag mig till Thomas och beställer flygbiljetter till USA (och kanske även hotell om vi hinner). Sen ska bli glo på nån rulle. Ätardag idag dessutom. Nice dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0