400mg koffein

Nu är det återigen dags att bege sig till gymmet! Tänkte dra tidigt så att jag hinner se Champions League ikväll. Barcelona - Bayern Leverkusen.
Drog precis min PWO i form av Brutal FX (som ni fan borde veta allt om vid detta laget känns det som), men nu lovar jag att bara skriva PWO (pre-workout) i nästkommande inlägg, och aldrig mer yttra the unspeakable. Tankade även kistan med 200mg koffein, så jag tror att jag kommer vara som en jäkla duracellkanin på speed på gymmet. Vi får se.
Hursom, om 10 mins tänkte jag börja rulla mot the chanted halls, the sacred place, the lair of the iron. Kärt barn har många namn. Rygg står på schemat, och tänkte börja med marklyft. Grym övning, man känner sig stark, man lyfter mycket vikt vilket leder till ökad testosteronfrisättning och det dunkar så respektingivande när man släpper vikterna. Haha, det sista får tas med en nypa salt, men det är kul hur som. Efter det blir det cykeln till ännu ett avsnitt av Filip och Fredriks podcast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0