Swe

Hemkommen från gymmet nu precis. De stängde tidigt idag, öppet mellan 10-16. Helt sjukt, iochmed att vi har sådan tråkig inställning till nationaldagen att vi inte firar den. Hade hållt med om de reducerade öppettiderna utifall vi faktiskt firade - såsom Norge gör. Men eftersom vi inte gör det så hajjar jag inte grejen. Det blir till en supardag istället, vad fan är det för firande? Tycker vi borde vara mycket mer patriotiska när det kommer till vår dag, och faktiskt visa att vi bryr oss och värnar om vår historia.

Hursom, idag blev det rygg + lite biceps på gymmet. Drog några lätta mark som start, upp till 180kg.
Sedan blev det sittande rodd i maskin;

160kg x 9
160kg x 7
185kg x 4
185kg x 4

sen lite bicepscurl i maskin (2 set), maskinlatsdrag och avslutningsvis 2 stycken 12or på 65 i bicepscurl i cable. Rätt bra pass ändå, förutom att det kändes lite dumt då jag har en svag smärta i halsen när jag sväljer. Tog det dock lite försiktigt, och hoppade de sista setten biceps samt skippade stångshrugs helt. Dessutom reducerade jag antalet set i ryggövningarna, samt cyklade bara 15 mins efteråt. Det är vad det är.

Nu ska jag dra iväg och lira lite frisbeegolf igen. Thomas och Mats står för sällskapet. Ska bli skönt, är ju sånt jäkla bra väder, och dessutom blir jag lite halveuforisk av att göra sånna grejer (med tanke på, som jag skrev i tidigare inlägg, min status förra sommaren).

Nog om det, se till att fira vår nationaldag riktigt ordentligt nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0