tommy the tank

Kl 03.30 kommer Thomas och Samuels farsa och hämtar mig, för att sedan åka och hämta Mathias. Sedan åker vi mot Arlanda för att flyga över till Los Angeles!

Jag gick och la mit strax innan tolv, och klockan ringde 02.15, så jag går på maximal sparlåga nu. Är så jävla trött. Att veta att flygresan tar totalt typ 14h (först till london och sedan LA) gör det hela ännu värre, samt att vi kommer fram vid 15.00 lokal tid. Kommer vara helt förstörd. Men det får jag fan ta. Ska bli kung att äntligen få komma iväg till USA. Vi tänkte ju åka förra året, men då pajjade mitt ben så dom planerna brast.

Kommer bli kass uppdatering här på 3 veckor, men efter hoppas jag att jag har en del att skriva om. Tills dess - gör inget som jag inte skulle ha gjort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0