dg

Sweet! Nyss varit och spelat en runda discgolf (frisbeegolf) med Thomas och Samuel. Gick jävligt kasst, men känslan av att kunna lira igen var grym (nu kan jag inte påstå att jag lirat mycket, kanske 10 gånger, men vi körde en del förrförra sommaren, och förra sommaren bröt ju jag benet så då kunde jag inte spela alls), känns som jag kommer ta igen och verkligen njuta av alla saker jag inte kunde göra förra sommaren pga benet. Det blev även lite catching up med Thomas, trots att det bara var några veckor sen han flyttade till söder.

Utöver det så har jag varit iväg och handlat lite kläder inför USA idag. Ett par tröjor, linnen, shorts och byxor. Så nu är jag ready to go på den fronten, har dock en del annat att ta tag i innan resan. Nu ikväll tänkte jag t.ex åka iväg med Thomas till Ica Maxi och fixa lite allmänt skit som man måste ha med sig - tandkräm, nezeril, bamyl, plåster och sånt.. 
Men först ner och duscha, vilket blir svårt då Kasper har somnat i mitt knä..

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0