Veins

Hemma igen efter Göteborgvistelsen. Allt var grymt, bortsett från vädret - mestadels regn.
Kom hem i fredags, och igår blev tapetseringen av mitt rum klart. Nu är det jäkligt vitt och ljust, en jäkla skillnad och en klar förbättring. Det som återstår att göra är att köpa ett nytt datorbord och en ny matta, vilket jag tänkte försöka hinna med nu i veckan.
 
På lördag blir det en ny visit till Göteborg, då Bruce Springsteen entrar scenen för andra gången på Ullevi den helgen. Ska tydligen bli fint väder fredag och söndag, men regna på lördag. Skön tur. Åker dit med farsan och min mosters man, hem dagen efter. Lär ju bli sista trippen till Göteborg i sommar så ska se till att få med mig åtminstonde ett kilo färska västkusträkor hem. Kan nog vara det godaste som finns.
 
 
Återstoden av dagen idag bjuder på gym och kvällspromenad. Tredje sista dagen på deffen (!) och det är ryggen som ska mörbultas.
 
 
Veins! (tredje sista dagen av deffen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0