steaksauce

Dagen idag har inte varit så innehållsrik. Det jag har gjort är att plugga (akutmedicin - ffa kardiologi, och EKG) samt kollat på OS. Imorn ska jag nämligen få gå med min handledare (inom examensarbetet) på medicinakuten då han agerar huvudansvarig kardiolog där den här veckan. Sjukt bra och roligt ska det bli!
 
Utöver det blev det ett benpass nu på kvällen. Skönt att rensa huvudet lite och få köra slut på sig själv.
 
Även imorgon (jmfr lördag) kommer alltså bli awesome: Medicinakutpass med ansvarig kardiolog + Mats kommer hem, så det blir ett jävla ryggpass på kvällen. Det som skulle kunna toppa det och fullborda dagen skulle väl vara utifall the Perseids Meteor Shower var imorgon och man åkte ut till landet (för att slippa light pollution) och delade showen med en fager jänta. Det ni, det skulle vara steaksauce.

Kommentarer
Postat av: helen

nej jag vet inte det var bara allmänt fint och trevligt, och många fina byggnader! :) fast det blev säkert bättre i våra ögon också mycket för att de tidigare stoppen varit små hålor där det inte fanns mycket att göra :)

inga planer alls faktiskt, ska i alla fall hålla mig i sverige haha. själv då, vad har du för planer? :)

2012-08-03 @ 00:17:04
URL: http://hellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0