picbombz

Gårdagen var chillmode personifierad. Eller dagifierad. Det var inte mycket jag uträttade innan kvällning, då det blev gym och kvällspromenad.
Gymmet bjöd på bröst. Drog ensam då både Mathias och Samuel bangade. Niklas visste jag inte hur han skulle göra, han brukar dra direkt från jobbet - och mycket riktigt så kom han inglidande precis när jag kom också. Så det blev inte ett helt allena pass. I slutet av passet dök även Roy upp, så det blev en okej uppslutning ändå.
Avslutade passet med 65 minuter på cykeln.
 
 
 
 
Efteråt blev det kvällspromenad, den sista kvällspromenaden som jag "måste" ta det här året. Avslutade deffen idag så nu blir det att ligga på +- 0 tills torsdag då vi sticker till Grekland, och efter det gå upp i takten 0.2 - 0.3kg / vecka. Kommer säkerligen slänga in en del cykling och kvällspromenader, men nu behöver jag iallafall inte känna mig tvungen att alltid bege mig ut efter passen.
 
 
 
Dagen idag har bjudit på en tripp till landet för att plocka svamp med morsan och farsgubben. Det är så sjukt mysigt att komma ut dit såhär på sommaren. Att få andas frisk luft, ständigt förvånas över hur tyst det är, och dom sjuka vyerna man får över åkrarna. Vackert.
På svampfronten var det rätt dåligt, men vi hittade iaf typ 2 liter kantareller.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0