Kai Greene

Vilken jäkla inspirationskälla Kai Greene har kommit att bli, när jag vill bli taggad inför ett pass kan jag kolla på klipp med typ Ronnie Coleman, Branch Warren och Markus Ruhl - det är tung, frustande och svingande träning i källarlokaler, kolla så får ni se. Kai Greene förespråkar istället (vilket de andra grabbarna säkert också kör utanför kameran) lätt träning som man har kontroll på. Det som inspirerar mig mest är hans snack, hans motivation, hans sätt att uttrycka sig och hur jäkla eftertänksam och målmedveten han verkar vara.
 
Är ni för lata för att googla fram nåt klipp med Kai, kolla på detta. Är ni får lata för att se ett helt klipp rekommenderar jag tiden 2.27 - 2.53 - jäklar vad det är vackert..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0