back on track

Nu har jag genomfört den jävliga, men ack så överjävligt underbara, första träningsveckan efter ett "uppehåll". Tränade ju iaf 2 pass i veckan i USA, men det blir ju annorlunda då det inte finns samma maskiner, man lägger upp muskelgrupperna på ett annat sätt och man kan ju inte riktigt optimera nutritionen. Så i lördags blev det axlar, i söndags armar, ben i måndags, rygg igår och bröst idag. Passen igår och idag fick jag även storsällskap av Mats, den förlorade sonen, som är hemma under sommaren. Så jäkla kul att ha någon att köra med som tränar med samma filosofi och som vet hur man pushar ordentligt - allt blir så mycket roligare och lättare då.
 
 
Alla passen har faktiskt gått helt okej. Axelpasset i lördags gick förvånandsvärt bra, armarna var dock lite si och så - blev trött redan in på andra övningen. Men tog i och frustade på bäst jag kunde, så blev ett helt okej pass ändå. I benpressen drog jag av en 5a på 410kg och sedan två singlar på 470kg (har för mig att jag gjorde en 5-6 på 410 samt två 2or på 470 nån vecka innan vi drog, men det tar jag snart igen!). Även rygg och bröst gick bra, där märkte jag inte av någon trötthet så det bådar gott inför andra veckan. Är riktigt skönt att va igång igen!
 
Nu har jag suttit en stund på balkongen och bara njutit av att det är sommar, mitt ben inte är brutet och att deffen snart är slut. Hade sällskap av den här lilla krabaten:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0