ref

Hejhå

Sitter såhär en lördagskväll och knåpar på min arbetsplan. Dedikerat?! Den ska nämligen in till min handledare på måndag kom vi överrens om, trots att den färdiga versionen inte ska in till KI förrän nästa söndag. Känns iaf bra att ha en hel vecka på sig för eventuella (snarare troliga?) justeringar. Har snart skrivit klart bakgrund, kräver nog någon timme av snåknåp till, och jag har redan laddat upp 27 referenser. Shit. Jag har dock bara använt mig av 17 men det känns ändå som alldeles för många. Dom har rekommenderat oss att använda 20-60 för hela arbetet, och 5-10 för arbetsplanen. Känns dock som att bakgrunden kommer bli en stor del av mitt arbete så det kanske är justified? Får se vad handledaren säger..
När den är klar ska jag se till att börja på "material and methods". Får se om jag orkar ikväll eller om jag sparar det till imorgon. Sådär, nu vet ni vad jag pysslar med när ni själva är ute på krogen, har myskväll hemma, ute och äter med polare, tränar, sover eller vad tusan ni gör.



Fan vad dålig bild inser jag nu, men det jag har ringat in ska iaf vara siffran 27 för mina referenser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0