power

Tidigt gympass idag! Gick jäkligt bra ändå. Ställde klockan på halv 10 för att svepa min proteinshake och lite linfrön jag hade ställt på bordet i rummet innan jag gick å slagga, för att sedan kunna sova en stund till. Vaknade dock till och från från kl 4 så vid halv 9 bestämde jag mig för att ta dom. Extremt? Nja, allt för att slippa gå upp tidigt och ladda. Att gymma utan att ha käkat något är det värsta jag vet, känner mig helt tom och framförallt trycklös. Svår känsla att förklara, men man har liksom inget tryck att ge när man börjar bli trött i en övning, så man failar mycket snabbare. Sen att träna hungrig öht är ingen hit, känns mest kontraproduktivt.
Så jag svepte shaken kl halv 9 och tog lite linfrön, och låg sedan i sängen fram till typ 11. Vid 12 bar det sen iväg till gymmet för att kötta armar. Passet gick jäkligt bra, kände inte så mycket i axeln, hade bra styrka och fick upp bra pump. Även rätt bra tempo. Blev många set och 3 övningar / muskel, förutom underarmar som fick nöja sig med 1 i slutet. (Får ju iofs underarmar av all sorts curl).

Idag kommer dagen att bestå av att läsa lite artiklar och sedan analysera dom och svara på lite frågor om hur dom är uppbygda. Skittrist verkligen. Hatar att dom måste lägga in det momentet i kursen vi går nu, känns så jäkla onödigt. Blir bara till att gilla läget och köra på ändå, såhär sista dagen på jullovet. Imorgon börjar allvaret på riktigt igen.
Ser dock fram emot den här terminen. Nästa vecka kommer inte bli nådig, typ 3 redovisningar och 1 prov, men efter det börjar examensarbetet och uppsatsskrivningen. Första två veckorna efter denna kommer bestå av föreläsningar för att få lite kött på benen, sen börjar projektet. Det sköna är att jag har en SKITBRA handledare, ett intressant projekt, att jag kommer vara på Huddinge Sjukhus (vilket är nära hemifrån!), att man kan planera lite själv och göra mycket av arbetet hemma. Detta betyder att sen när deffen sätter igång (mitten av jan) och våren kommer så kommer jag kunna gå ut på kvällarna och ta kvällspromenader utan att behöva nojja över att jag ska upp tidigt. Kan gå upp 8ish och börja arbeta hemma direkt istället för att gå upp 6 och behöva ta mig någonstans. Slippa dötiden helt enkelt. Kommer bli grymt!

Nu blir det artikelgranskning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0