lista

Tänkte köra en lista igen, som ni kanske förstått på mitt senaste inlägg. Alla listor man hittar är dock gjorda av och för tjejer med frågor som "Vad har du i din handväska?". Jag känner inte att det tillämpas på mig, så jag har tagit en och försökt av-homosexualisera den. Jag är osäker på om jag lyckades. Bedöm sjävla.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min bästavän
Dag 4 – Fem sanningar om mig
Dag 5 – Min dag
Dag 6 – Någon jag aldrig kommer glömma
Dag 7 – Ett ögonblick
Dag 8 – Något jag längtar efter
Dag 9 – En sak jag gör dagligen
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Mitt favoritminne
Dag 13 – Något jag aldrig kommer glömma
Dag 14 – Något/någon som förändrat mig
Dag 15 – Det här upprör mig
Dag 16 – Det här får mig att må bättre
Dag 17 – Det här får mig att gråta
Dag 18 – Favorit film
Dag 19 – Mina rädslor
Dag 20 – Min favoritplats
Dag 21 – Det här saknar jag
Dag 22 – Mina ambitioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0